Vi, Solveig og John Bjarne, skal gifte oss!

På denne sida vil vi legge ut informasjon om diverse i høve bryllupet vårt.

mandag 8. mars 2010

Andre innslag?

Dei har toastmasterane våre eit hovudansvar for. Songar skal inn til meg, som vist i tidlegare innlegg, men talar, leikar og andre underhaldningsinnslag skal meldast til toastmasterane, slik at dei kan lage til eit godt oppsett for ein flott fest!

Vi har vore heldige og fått Gro og Arvid Anthun som toastmasterar. Det gler vi oss over!

Kontaktinformasjonen deira er

  • e-post: arvid.anthun@enivest.net
  • mobilnummer til Gro: 95868160
  • mobilnummer til Arvid: 97014633

2 kommentarer:

  1. Neimen! Her sit eg i fred og ro på doen og les Fjordenes Tidende. Og kva anna ser eg enn at du skal giftast, Solveig!!!
    Nei, ditta va morsomt! So utruleg kjekt då!

    Tippa det e masse styr og nervepress akkurat no- so eg får bare ønske MASSE LYKKE TIL- GRATULERER -NYT DAGEN og Guds velsignelse over ekteskapet!
    Håpar eg får møtt både deg og din tilkommande husbond om ikkje så lenge då...:D
    Beste helsing Kjersti J. Nordpoll

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Kjersti! Koseleg melding;)
    Festen var topp, og no er vi godt gifte:)

    SvarSlett